ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ….


Σήμερα έλαβα την αγωγή μέσω της οποίας συνάδελφος μου, ζητάει αποζημίωση 40.000 € για συκοφαντική δυσφήμιση της. Πριν μπω στην ουσία του θέματος θα ήθελα να ξεκαθαρίσω προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν είχα ουδεμία πρόθεση, έστω και ενδόμυχα να απαξιώσω συνάδελφο μου , πολύ δε περισσότερο να συκοφαντήσω ή τέλος πάντων να δημιουργήσω πρόβλημα στην καριέρα κανενός. Τόσο απλά και τόσο καθαρά. Βέβαια, όλοι κρινόμεθα δια του αποτελέσματος και όταν επιλέγουμε ένα έργο να τοποθετείται σε δημόσιο χώρο, πρέπει να γνωρίζουμε ότι θα υπάρξει κριτική – κυρίως καφενειακή - γιατί ελάχιστοι έχουν την δυνατότητα να εκφράζονται επώνυμα, όπως κάνω εγώ εδώ και χρόνια. Όλα αυτά τα χρόνια δεν διανοήθηκα ποτέ να δημιουργήσω πρόβλημα σε κανένα, πολύ δε περισσότερο τώρα που η ωριμότητα της ηλικίας δεν επιτρέπει τέτοια λάθη.

Ας πάμε όμως στην ουσία του θέματος, που από ότι φαίνεται είναι η οικονομική αποζημίωση, γιατί για εμένα δεν υπάρχει κανένα άλλο θέμα. Αλήθεια, καταθέτουμε αίτημα οικονομικής αποζημίωσης από ένα συνάδελφο, ο οποίος δεν κατονόμασε κανένα, έχει θητεύσει επί μακρό χρονικό διάστημα στο ΤΕΕ, στο Λιμενικό Ταμείο, στο Δήμο, χωρίς ποτέ να λάβει ούτε ένα ευρώ οικονομική αποζημίωση από όλες αυτές τις θέσεις που κατά καιρούς έχει υπηρετήσει και παράλληλα δεν έχει διανοηθεί να προσβάλλει κανένα και δη συνάδελφό του; Καταθέτουμε αίτημα οικονομικής αποζημίωσης από ένα συνάδελφο, ο οποίος αρθρογραφεί εδώ και χρόνια σχολιάζοντας – πάντα καλοπροαίρετα – τα όσα διαδραματίζονται στην πόλη αυτή; Καταθέτουμε αίτημα οικονομικής αποζημίωσης από ένα συνάδελφο,  ο οποίος τόλμησε να γράψει ένα άρθρο εννέα σελίδων με ένα σωρό προτάσεις για τον Δήμο που δραστηριοποιείτε και αφιέρωσε δύο γραμμές που εσείς θεωρήσατε ως προσβλητικές και απαξιωτικές; Καταθέτουμε αίτημα οικονομικής αποζημίωσης από ένα συνάδελφο, ο οποίος στα 29 έτη ενασχόλησης με το επάγγελμα του δεν έχει βρεθεί ποτέ σε αίθουσα δικαστηρίου κατηγορούμενος ; Καταλαβαίνω ότι αυτό το τελευταίο ίσως να μην σημαίνει τίποτα, όμως για μένα σημαίνει αξιοπρεπή άσκηση των καθηκόντων μου επι τόσα χρόνια και μάλιστα με μια εντονότατη δραστηριότητα σε διάφορους τομείς του επαγγέλματος μου.

Είναι προφανές, ότι έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη, την απόφαση της οποίας θα σεβαστώ απόλυτα. Όμως μη μου ζητάτε να ανεχθώ αθέμιτο περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης και σκέψης. Ανήκω στους ανθρώπους που θα ήθελα πάντα να έχω το δικαίωμα της άποψης μου και να έχω το δικαίωμα την άποψη μου αυτή να την γράφω και να την υπογράφω. Δεν φόρεσα ποτέ «κουκούλα» στην έκφραση των απόψεων μου και είμαι έτοιμος – για ακόμα μια φορά – να τις υπερασπιστώ. Λυπούμαι όμως ειλικρινά για τον τρόπο που κάποιοι επιλέγουν να δώσουν συνέχεια σε ένα θέμα που δεν υπήρξε ποτέ.

Είναι πραγματικά κρίμα να θέλεις να προσφέρεις σε αυτόν τον τόπο και να υπάρχουν άνθρωποι που να επιλέγουν να σε σύρουν στα δικαστήρια για να υπερασπιστείς τα αυτονόητα. Ξέρω ότι οι αναρτήσεις παρακολουθούνται και αναφέρονται και στα δικόγραφα. Όμως εγώ δεν λυγίζω. Δεν αγωνίζομαι για να συκοφαντώ ανθρώπους. Είναι κάτι το οποίο ουδόλως με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο τόπος μου και η πρόοδος του. 

Κλείνοντας δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω ότι ουδέποτε γνώρισα τον άνθρωπο που κινείται ενάντια μου. Δεν έχουμε ανταλλάξει ούτε μια καλημέρα, δεν γνωρίζω το πρόσωπο της, δεν γνωρίζω την δραστηριότητα της, όμως κατά την άποψη της γνωρίζω να την συκοφαντώ. Νομίζω ότι σε λάθος άνθρωπο έγινε η στόχευση και είναι παντελώς άδικο, όμως για ακόμα μια φορά το κεφάλι ψηλά και συνεχίζουμε την αρθρογραφία αλλά και την προσπάθεια για να μπορούμε ελεύθερα να εκφραζόμαστε.

 

ΓΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ


Comments

Popular posts from this blog

Σκάλας Πνεύμα στην πόλη μας ... - Άρθρο στις 27.07.2018

Κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο....., ανοίγει ένα νέο !!!!!!

Διακοπές στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου: Ένας πολύχρωμος παράδεισος στην Κρήτη